۵ رأی
شرح خدمات
کلینیک شبانه روزی دندانپزشکی فروردین
⚪️کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی فروردین به عنوان مجهزترین کلینیک دندانپزشکی در سال ۱۳۸۵ تاسیس شد .

🔴این کلینیک در مدت ۱۲ سال سابقه درخشان خود و با دارا بودن بیش از ۷۰ هزار پرونده نقش بسزایی در بهداشت و درمان دهان و دندان و ارائه خدمات تخصصی دندانپزشکی در غرب تهران و خارج از منطقه داشته است.

🔴کلیه خدمات در کلینیک دندانپزشکی فروردین با حرفه‌ای ترین تجهیزات دندانپزشکی روز دنیا انجام میگردد ، این مجموعه با دارا بودن محیطی کاملا متفاوت و مدرن و کادری مجرب از دندانپزشکان ارائه دهنده کلیه خدمات رایج و درمان های تخصصی می باشد .
خدمات دندانپزشکی در دندانپزشکی شبانه روزی غرب تهران با کیفیت عالی و مطابق با استاندارد های روز دنیا و با تعرفه های بسیار مناسب ارائه می شود. کلینیک فروردین در تمام اوقات شبانه روز به صورت ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز می باشد.

🔴افتخار داریم از جمله اولین و محدود مراکز درمانی دندانپزشکی دارای کنترل کیفیت ISO باشیم و با ایجاد فضایی بسیار مدرن و بهداشتی سعی در نگه داشتن استاندارد های جهانی کرده ایم . بدیهی است قبل از هر چیزی تمیزی محیط کلینیک و استریل بودن وسایل نقش مؤثری در سلامت بیماران دارد . بدین لحاظ مرکز CSR با چند دستگاه اتو کلاو به صورت ۲۴ ساعته فعال می باشد تا وسایل در کوتاه ترین زمان ممکن استریل گردند.

🔵كلينيک دندانپزشكى شبانه روزى فروردين
- داراى ١١ دستگاه يونيت دندانپزشكى
- دو اتاق مجهز راديوگرافى ديجيتال RVG
- دو بخش مجهز CSR داراى اتو كلاو هاى كلاس CSR
- بخش هاى مختلف درمانى شامل
- بخش ويژه اطفال
- بخش اندو و درمان ريشه
- بخش ايمپلنت جراحى لثه
- بخش ارتودنسى
- بخش زيبايى و ترميمى
و همچنين بخش VIP مى باشد.
×
۹ / ۱
۹ / ۲
۹ / ۳
۹ / ۴
۹ / ۵
۹ / ۶
۹ / ۷
۹ / ۸
۹ / ۹
×
تناسب قیمت و خدمات
(۰)
نحوه برخورد
(۰)
سرعت پاسخ دهی
(۰)
کیفیت خدمات
(۵)