۱ رأی
شرح خدمات

🔴مرکز فوق تخصصی درمان بیماریهای نشیمنگاه
●مرکز درمان بیماری‌های نشیمنگاه شفا کلینیک آنلاین

🔴این مرکز مجهز به کادر مجرب و باتجربه و جراحان کلورکتال بابیش از۲۰۰۰عمل موفق در زمینه بیماری‌های نشیمنگاه از جمله بواسیر، شقاق و ... دارای کارنامه موفق در درمان بیماری وعدم برگشت پذیری بیماری می‌باشد.


🔴خدمات ارائه شده در کلینیک شفا:
●درمان بواسیر در شفا کلینیک
●کیست مویی
●فیشر یا شقاق
●آبسه مقعد
●هموروئید
●پوليپ روده
●درمان بواسیر(هموروئید )بالیزر
●درمان فیشریاشقاق مقعدی
●درمان ابسه وفیستول مقعدی
●درمان کیست مویی
●درمان زگیل های تناسلی مقعدی
●درمان پولیپ رکتوم

🔴درمان کلورکتال (بواسیر، شقاق، فیستول کیست مویی) با لیزر بدون درد و بیهوشی در یک جلسه
🔴تحت نظر پزشکان مجرب
🔴با بروزترین روش های درمان
🔴دکتر وحید معتمدی شعبه تهران
🔴دکتر علی باقرپور شعبه اهواز

🔴لطفا از طریق تعیین وقت تلفنی نسبت به گرفتن وقت اقدام نمائید.

🔴ساعات کاری:
●از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۱۳ الی ۱۸

🔴پاسخگویی تلفنی و مشاوره:
●۰۹:۰۰ الی ۲۲:۰۰

🔴مشاوره در واتس اپ:
●۲۴ ساعته

🔴کلینیک در محدوده ی طرح ترافیک نمی باشد

🔴ساعات کاری شعبه اهواز: از شنبه تا پنجشنبه ساعت:۱۶:۰۰ تا ۲۰:۰۰

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...
مرکزفوق تخصصی بیماریهای نشیمنگاه بالیزر، کلینیک کولورکتال نور
ساعات کاری (بسته است)
شنبه
۱۳:۰۰ تا ۱۸:۰۰
یکشنبه
۱۳:۰۰ تا ۱۸:۰۰
دوشنبه
۱۳:۰۰ تا ۱۸:۰۰
سه‌شنبه
۱۳:۰۰ تا ۱۸:۰۰
چهارشنبه
۱۳:۰۰ تا ۱۸:۰۰
پنجشنبه
۱۳:۰۰ تا ۱۸:۰۰
جمعه
‌تعطیل
ویدیو
خواندنی‌های مرتبط
آبسه مقعدی در مردان، چیست و چگونه درمان میشود؟

آبسه مقعدی در مردان، چیست و چگونه درمان میشود؟

آبسه مقعدی یکی از انواع بیماریهای ناحیه مقعد است که آبسه مقعدی در مردان چگونه درمان میشود را در ادامه این بخش توضیح خواهیم داد اگر دچار آبسه مقعدی شده اید ابتدا باید علت آبسه مقعدی در مردان را بدانید و سپس نسبت به درمان آبسه مقعدی اقدام کنید. آبسه آنورکتال (anorectal abscess) به حفره ی عفونی و پر از چرک نزدیک مقعد نیز آبسه مقعدی گفته می شود. درد مقعدی در مردان چیست؟ این آبسه ممکن است درست در ناحیه سوراخ مقعدی یا به طور عمقی تر در جدار راست روده تشکیل شود. به دلیل آسیب رسیدن به غدد مترشحه داخل مقعد ناشی از عبور مدفوع خشک یا مدفوع اسهالی، این غدد ممکن است عفونی شده و آبسه مقعدی ایجاد شود. آبسه مقعدی در مردان و در کسانی که مبتلا به بعضی بیماری های گوارشی هستند بیشتر دیده می شود.
ادامه
بیماری هموروئید

بیماری هموروئید

هموروئید گروهی از رگ های خونی است که درعضلات نرم دیواره های راست روده و مقعد و در محل اتصال عروق کوچک به داخل رگ ها قرار داشته و شبیه به رگ های واریس می باشد. بافت طبیعی هموروئید در آناتومی همه افراد وجود دارد و قابل مشاهده نیست. درصورت تورم یا التهاب رگ های عروقی و فشار زیاد به این رگ ها به یک بیماری تبدیل شده و موجب خارش، درد یا خونریزی می گردد. هموروئید عارضه­ ای است که بیشتر افراد در میان سالی ­تجربه می کنند. البته بسیاری از خانم ها در دوران بارداری و زایمان نیز به هموروئید مبتلا می شوند؛ فشار سر نوازد هنگام تولد به رگ های خونی در ناحیه لگن تنش زیادی ایجاد می کند و منجر به هموروئید می شود.
ادامه
بیماری فیستول

بیماری فیستول

بیماری فیستول به مجرایی غیرطبیعی گفته می شود که بین دو بافت از بدن ایجاد شده و از جمله بیماری های نشیمنگاهی حاد و دردناک است که قادر به اتصال بافت های مختلف بدن به یکدیگر می باشد. این بیماری بر روی سطح پوست اطراف ناحیه مقعد به وجود آمده و به طور معمول یک طرف آن به روده بزرگ راه دارد.
ادامه
کیست مویی

کیست مویی

کیست مویی که در اصطلاح به آن سینوس پیلونیدال اطلاق می‌شود در بیشتر مواقع به صورت عمودی در میان دو کفل ایجاد شده، به شدت مستعد عفونت بوده و احتمال بروز آن در سایر نواحی بدن بسیار کم است. کیست مویی که در اصطلاح به آن سینوس پیلونیدال اطلاق می شود، سینوسی است که مکان آن کمی بالاتر از ناحیه مقعد و زیر پوست بین دو کفل بوده و معمولاً دارای مو است. سینوس پیلونیدال در بیشتر مواقع به صورت عمودی در میان دو کفل ایجاد شده، به شدت مستعد عفونت بوده و احتمال بروز آن در سایر نواحی بدن بسیار کم می باشد.
ادامه
درمان بیماریهای نشیمنگاهی، بهترین روش چیست؟

درمان بیماریهای نشیمنگاهی، بهترین روش چیست؟

بهترین درمان بیماری های نشیمنگاهی، چیزی به عنوان یک درمان خاص برای انواع بیماری ها وجود ندارد، بستگی به نوع و شدت بیماری دارد. در کل درمان هایی که سرپایی هستند و با لیزر انجام میشوند، چون دوره نقاهت کوتاه تر است، درد کمتر و بهبودی سریعتر دارد ترجیح داده میشود ولی در بعضی از مواقع ممکن است بیماری بسیار پیشرفت کرده باشد که در آن صورت نیاز به جراحی است.
ادامه
بیماریهای نشیمنگاهی، مزایا جراحی به روش نوین

بیماریهای نشیمنگاهی، مزایا جراحی به روش نوین

مزیت های روش های نوین درمان بیماری های نشیمنگاهی مثل لیزر نسبت به روش های سنتی مثل جراحی با تیغ این است که بیمار بیهوشی نخواهد داشت یا بی حسی موضعی از ناحیه کمر نخواهد گرفت، همچنین نیاز به بستری در بیمارستان ندارد و جراحی سرپایی انجام میشود. همچنین از اصلی ترین مزیت ها این است که بیمار درد و خونریزی کمتری خواهد داشت و بهبودی سریع است.
ادامه
هموروئید در دوران بارداری، روش‌هایی برای پیشگیری

هموروئید در دوران بارداری، روش‌هایی برای پیشگیری

هیچ کس دوست ندارد در مورد داشتن مشکلی مثل هموروئید صحبت کند. اما شوربختانه هموروئید یک حقیقت از زندگی بسیاری از افراد است. این مشکل در طول بارداری نیز ممکن است مشکلاتی برای خانم حامله ایجاد کند.
ادامه
درمان زگیل تناسلی، راهش چیست؟

درمان زگیل تناسلی، راهش چیست؟

زگیل تناسلی یک نوع بیماری پوستی بسیار شایع است که بر روی اندام‌های تناسلی پدید می‌آید. درمان‌های متفاوتی برای درمان زگیل تناسلی وجود دارند. برخی برای درمان آن روش‌های خانگی را دنبال می‌کنند که در این مورد لازم است بدانید درمان‌های خانگی در برخی از موارد نمی‌توانند نتیجه کامل و درستی برای درمان زگیل تناسلی داشته باشند و بهترین کار برای درمان آن مراجعه به پزشک متخصص در این زمینه است. یکی از بهترین روش‌های درمانی برای این بیماری، درمان زگیل تناسلی با لیزر است.
ادامه
برگشت هموروئید بعد از عمل، احتمال دارد؟

برگشت هموروئید بعد از عمل، احتمال دارد؟

اول اینکه هموروئید را همه انسان ها دارند، مثل آپاندیس. بعضی افراد فکر میکنند هموروئید فقط بیماری است، ولی خیر همه انسان ها به شکل طبیعی در بدن خود پاکه های هموروئید را دارند. هر وقت آپاندیس مشکل دار شد میشود بیماری، هموروئید هم همینطور است، هر وقت مشکل دار شد میشود بیماری، وگرنه به شکل طبیعی هست.
ادامه
درباره بیماری هموروئید

درباره بیماری هموروئید

این روزها اکثر کارها به صورت نشسته و پشت میز انجام میشود، شاید برای شما هم پیش آمده باشد که گاهی اوقات هنگام نشستن احساس درد کنید، این درد گاهی میتواند نشانه بیماری نشیمنگاه مثل هموروئید باشد.
ادامه
بهترین مرکز درمان بیماریهای نشیمنگاه با-لیرز: 5 کلینیک عالی

بهترین مرکز درمان بیماریهای نشیمنگاه با-لیرز: 5 کلینیک عالی

وقتی برخی بیماری‌ها در ناحیه نشیمنگاه ایجاد می‌شود؛ درمان جراحی آنها واقعا سخت و هزینه‌بر هستند. به همین دلیل بهتر است؛ راه‌های نوین درمان با لیزر را بدانید. در بهترین مرکز درمان بیماریهای نشیمنگاه با لیرز، این بیماری‌ها به صورت سرپایی و بدون آسیب تهاجمی، درمان می‌شوند.
ادامه
فیستول مقعدی چیست؟

فیستول مقعدی چیست؟

آبسه ی مقعدی حفره ی پر از چرک است که در کنار مقعد یا رکتوم ایجاد می شود. 90 درصد از آبسه ها به علت عفونت غدد ناحیه ی مقعد ایجاد می شوند.
ادامه

لطفاً در صورت مشاهده اشکال در آگهی گزارش دهید.

‍‍‍‍ارسال گزارش

۱۴۰۲/۱۲/۰۴
سلام،میخواستم بدونم دکتر جراح خانم هم در مرکزتون هستن؟
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
سلام وقت بخیر در سونوگرافی بنده کیست سباسه در قسمت کشاله ران قسمت خط شورت تشخیص داده شده است آیا با لیزر درمان میکنید ؟باتشکر
۱۴۰۲/۰۹/۱۹
سلام .وقت بخیر.چند روز ی هست که پشت نشیمنگاه پسرم درد شدیدی میکنه .با تحقیقاتی که کردم فکر کنم کیست مویی دارد میخواستم شما راهنمایی کنید .واین مرکز با بیمه ی تکمیلی قرداد دلرد ؟؟ممنون
۱۴۰۲/۰۷/۲۴
سلام یه ۲ ماه بعد از دفع مزاج مقعد درد میکنه دو هفته‌ای با رعایت کردن رژیم غذایی برطرف شد البته شغلم رانندگی است صندلی ماشین و نرم کرده بودم دوباره سفت شد دردم برگشت خون ریزی ندارم سوزشم بعد دفع کمه استراحت میکنم شب تا صبح دردم خیلی کم میشه چیزی بیرون مقعد نمیبینم به کدام پزشک مراجعه کنم ؟
۱۴۰۲/۰۷/۱۸
سلام آقای دکتر، وقت بخیر ببخشید من تا الان سابقه زخم اثنی عشر، پارگی آپاندیس و چسبندگی روده داشتم که 2 مورد آخر جراحی داشتم، کپسول امپرازول مصرف میکردم، الان باردار شدم و مصرف کپسول را کنار گذاشتم ولی مدام با مشکلات نفخ شدید معده، ترش کردن درگیرم، میخاستم بپرسم مصرف کپسول امپرازول در بارداری مجاز است؟ اگر خیر چه دارویی استفاده کنم
۱۴۰۲/۰۶/۰۶
سلام من شش روز که عمل آپاندیس انجام دادم و نیمه ترکیده بود حالا از اون روز اسهال سیاه رنگ دارم باید چیکار کنم؟؟؟خاهش میکنم جواب بدین
۱۴۰۲/۰۳/۱۹
سلام ۲۹ سالمه باد شکم دارم به صورت شدید مثلا هر چند دقیقه ایا روده اام مشکل دارن چیکار کنم؟ هر غذایی میخورم همین حالت برام پیش میاد یبوست هم ندارم ممنون میشم راهنماییم کنیین
۱۴۰۲/۰۲/۰۹
سلام و وقت شما بخیر ۲۳ سال قبل دچار یبوست مزمن شدم بعد از مدتی از انتهای مقعد زائده ای،بیرون زد پیش جراح رفتم گفتند بواسیر هست جراحی کردم بعد از یکماه اینبار دچار خونریزی شده چند ماه بعد مجددا دکتر جراحی نمودند و گفتند زخمهای داخل روده را نیز پاکسازی کرده ام سال بعد ماه رمضان روزه گرفتم خونرسزس،شروع شد ۶ سال روزه نگرفتم و بهتر شد الان بعد از ۲۰ سال در ماواسط ماه رمضان دچار خارش در ناحیه مقعد شدم و متوجه شدم که همان قسمتی که از مقعد در سالیان قبل جدا شده رگی،برجسته شده به متخصص داخلی مراجعه کردم معاینه کرد و گفت چیز مهمی نیست و پماد آنتی هموروئید تجویز کرد بعد از یک هفته استفاده از پماد سوزش ها بیشتر شد و متوجه شدم که زائده ای از انتهای مقعد بیرون زده یا متورم شده میخواستم نطر شما رو بدونم و چه تشخیص و چه درمانی را پیشنهاد میکنید ممنونم
۱۴۰۲/۰۱/۲۷
من دچار فیستول پیچده مقعدی هستم آیا با لیزر برطرف میشه و آیا امکان عود دوباره دارد یاخیر
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
باسلام .اقای دکتر معتمدی با توجه به گزارش ام ار ای بنده امکان درمان لیزر وجودداره بیام خدمتتون یک کیست چند جداره نیمه تصویربرداری شده در خلفی مفصل ران چپ دیده می شود که می تواند سینوویال پارالابرال یا گانگلیون سینوویال 55*25 میلی متر در صفحه تاج دیده میشود.نتیجه گیری: فیستول پری آنال ترانس اسفنکتریک وجود دارد در ساعت 5:00 مقعدی به طول 6 سانتی متر، لگن استخوانی مثانه وحلقه های روده قابل مشاهده طبیعی به نظر می رسد
۱۴۰۱/۱۱/۱۷

۱۴۰۱/۱۰/۲۹
سلام اقادکترخسته نباشی من عفونت تو مثانه دارم هرچه دارواستفاده کردم خوب نشدم بایدچکارکتم
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
سلام دکتر من نافم عفونت داشت پماد استفاده کردم بهتر شد اما الان داخل نافمو نگا میکنم نمیدونم مث ی گوشته انگار تو نافمه..باردارم..چیکارکنم؟
۱۴۰۱/۱۰/۰۴
با سلام .امروز در سونو من نوشته بود ضایعه solid ایزواکو به ابعاد 9*5.5 میلی متر در دیواره صفرا به نفع پولیپ مشاهده شده .آیا نگران کننده است ؟ممنون میشم راهنمایی کنید
۱۴۰۱/۰۸/۳۰
سلام وقت بخیر عمل هموروئید انجام میدید با لیزر و هزینش چقدر هست با بیمه آسیا قرارداد دارید
۱۴۰۱/۰۸/۱۱
سلام وقت بخیر من آبسه پری آنال داشتم که سالی یکبار این از همان ناحیه متورم دردناک و خودبخود سرباز میکرد دیروز برای بار پنجم از اولین بار که ۱۲سال قبل بود بعد درد بسیار تخلیه شد.لطفا درمانش رو بهم بگید چکار کنم آیا با لیزر درمان میشود یا باید جراحی بشه؟آبسه کنار مقعد از قسمت عقب اون هست
۱۴۰۱/۰۸/۰۹
باسلام وخسته نباشی بنده ۲۳سالمه الان چند ماهی میشه معده درد دارم طوری که دردش میزنه به زیر سینه چپم یاغذا زیادبخورم احساس سنگینی معده دارم احساس حالت تهوع هم بهم دست میده چی کار کنم قرص امپرازول هم مصرف میکنم اوایل خوب بود ولی الان چند روزه اونم اثر نمیکنه توروخدا راهنماییم کنین
۱۴۰۱/۰۸/۰۹

سلام ودرودپیشنهادمیشه به دکترگوارش مراجعه کنید مادرحوزه روده بزرگ هستیم

۱۴۰۱/۰۷/۱۲
سلام اقای دکتر خسته نباشید ببخشید میخواستم بپرسم علت کیست مویی چیه ؟ و اینکه زمان بهبهود عمل با لیزر چقد هست
۱۴۰۱/۰۷/۰۱
عمل شقاق و هموریید در یک جلسه انجام میشه و طول درمان چقدر است و هزینه درمان چقدر میشه از شهرستان اومدم امکانش هست فردا بیام حضوری برای درمان
۱۴۰۱/۰۵/۰۳
سلام وقت بخیر بنده چند سالی هست دچار بیماری بواسیر داخلی و خارجی هستم تقریبا هر سال یکبار بواسیر داخلی همراه با خونریزی شروع میشه و بعد بواسیر بیرونی عود میکنه که همراه با درد و رفع حاجت تقریبا بعد از بیرون زدگی بواسیر بیرونی تا چند روز انجام نمیشه یا خیلی ناچیز صورت میگیره اندازه بواسیر خارجی حدودا اندازه توپ گلف یا شایدم بزرگتر هست خواستم برای درمان مراجعه کنم و سوال کنم بابت هزینه بیماریم میشه لطف کنید قیمت حداقل تا حداکثر درمان رو بفرمایید و اینکه با توجه به شرایط الانم امکان درمان هست یا باید منتظر شم بواسیر بیرونی تخلیه بشه بعد مراجعه کنم؟ سوال بعدیم هم این بود که آیا ویزیت و درمان میشه همزمان تو یک روز انجام بشه باتوجه به شاغل بودنم؟؟
۱۴۰۱/۰۵/۰۸

۱۴۰۱/۰۳/۰۲
با سلام وخسته نباشید خواستم بپرسم با لیزر کیست مویی قطعی درمان میشه هرکی انجام داده دوباره عود کرده
۱۴۰۱/۰۳/۳۱

سلام ودرود بیماری کیست مویی یک بیماری قابل عودی هست ماکیست کامل خارج میکنیم ویک سری دستورات میدیم خدمتتون که رعایت کنید دیگه برنمیگرده

۱۴۰۱/۰۱/۰۱
سلام .من در هفته ی ۲۱ بارداری هستم ،، قبلا سابقه هموریید و شقاق داشتم دوبار هم تا کنون جراحی شده ام ،، دوروز است که مجددا زایده ی دردناکی از مقعدم بیرون زده و داخل آن لخته ی خون است ،، پزشک پماد آنتی هموریید و شربت لاکسی ژل تجویز کرده ولی تاثیری نداشته ،، میتوانم از پماد رکتول استفاده کنم در بارداری؟؟عوارض ندارد؟؟چون قبلا با استفاده از پماد رکتول طی دو سه روز اول بهبودی نسبی حاصل میشد
۱۴۰۱/۰۱/۰۸

سلام ودرود میتونه پاکه جدیدهموروئید تشکیل شده باشه ومیتونیدازپمادرکتول استفاده کنید عوارضی نداره

۱۴۰۰/۱۰/۲۱
سلام من یه برآمدگی متورم دردناک از پشتم قسمت مقعد بیرون زده سابقه یبوست و بواسیر داشتم الان خیلی اذیت میشم و دردناکه نشستن و راه رفتن برام سخت شدهچکار کنم؟
۱۴۰۰/۱۰/۲۱

سلام ودرود میتونه مجدددچاربواسیرشدیدیااون قسمت ابسه شده وتازمان مراجعه حتما توی لگن اب گرم بشینید ومسکن مصرف کنید

۱۴۰۰/۰۹/۲۴
آیا با بیمه آ تیه سازان حافظ هم قرار داد دارید؟
۱۴۰۰/۰۸/۲۸
سلام خسته نباشید من هر چی غذا میخورم همون لحظه معدن آنقدر میسوزه آنقدر میسوزه مشکلی در دفع غذا یا حضمش یا دستشویی رفتنم ندارم فقط خیلی معدن میسوزه وقتی غذا میخورم الان یک ماه اینطوری شدم وقتی غذا میخورم میسوزه معدم درد میگیره مجبورم غذامو کامل نخورم و از ادامه غذا انصراف بدم چند روزی هست که سردرد چشم درد و سرگیجه و یکم حالت تهو دارم ولی فکر نکنم به معدم ربطی داشته باشه ولی معدم خیلی میسوزه داغ میشه سوزش معده دارم موقع خوردن غذا در ظمن 20 سالمه وقتی غذا میخورم به 20دقیقه نرسیده اسهال میشم
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
ایا بابیمه تکمیلی قرداددارند وهزینه عمل بواسیرچقدراست باتشکر
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
سلام ایا دکتر خانوم هم دارید؟
۱۴۰۰/۰۸/۰۲
سلام خانم دکتر من حدود چهار روزی هست که واکسن کووید زدم. از قبل هم به مدت چندسالی هست که مشکل معده عصبی و رفلاکس دارم ولی از موقعی که واکسن زدم روز دوم اسهال و دلپیچه داشتم و خوب شد و الان حدود دوروزه صب زود معدم بشدت درد میگیره و یکمم دلپیچه دارم . میخواستم بدونم عوارض طبیعیه واکسنه و برطرف میشه؟یا مشکلی هست
۱۴۰۰/۰۸/۰۱
چگونه نوبت بگیریم
۱۴۰۰/۰۷/۰۵
سوال درمورد گشادی مقعد داشتم ایا با جراحی این مشکل حل میشه
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
سلام آقای دکتر من هفته گذشته ازبیمارستان آمدم خدمت شما وبعدازمعاینه گفتید که باید دربیمارستان انجام بدهم لطف کنید وبگویید کی بیایم
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
سلام ایا لیزر کردن موهای نشیمن گاه برای جلوگیری از کیست مویی مفید است
۱۴۰۰/۰۶/۰۴
سلام.چند وقت پیش موقع دفع مدفوع درد و خونریزی داشتم.بعد از چند ماه یک زایده قسمت مقعد به وجود اومد که شبیه زگیل بود و اندازه پشت ناخن و و یه کم غضروفی و سفت .موقع نشستن و راه رفتن درد زیادی داشتم.چون این علایم از علایم بواسیر بود پماد انتی هموروئید تهیه و استفاده کردم.الان درد و خونریزی ندارم و اون زایده هم کوچکتر و نرم تر شده.ایا با استفاده از همین پماد انتی هموروئید از بین میره یا باید جراحی بشه؟لطفا پاسخ بدید.
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
باسلام من حدود ۶ سال پیش درد پشت ادیتم کرد به دکتر مراجعه گفت کیست مویی نیشتر زد وچرکش خالی شد گفت ب ای جراحی مراجعه کن ولی چون کمی نسبت به جراحی حساس هستم مراجعه نموده و تابه الان کجدار و مریص تحمل نمودم حدود دوماهی است بالی سوراخ ایجاد شده دو جوش به اندازه دمل ایجاد شده که لباسهایم را چرک وخونی مینماید به دکتر مراجه چرک خشک کن داده تاپس از خشک شدن چرک برای عمل مراجعه نمایم ولی متاسفانه بعد از اتمام چرک خشک کونها هنور چرک ادامه دارد وچون در زمان ازدواج هستم میخواستم ببینم میتونم بادمان لیزر به صورت سرپایی مشکلم حل شود قبلااز پاسختان کمال تشکر را دارم صمنا میخواستم درمان سرپایی کلا مشکل من را حل میکند ایا بابیهوشی توامان است هزینه اش چقد میشود
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
سلام خسته نباشی یک طرف معقد متورم شده و درد داره میخواستم بدونم ک چکاری باید انجام بدم عمل لازم دارم یانه آیا بعد عمل مشکلی پیدا میکنه یا نه بدن
۱۴۰۰/۰۴/۱۴

۱۴۰۰/۰۲/۳۱
سلام پارسال موقع دفع مدفوع درد همراه با خون ریزی داشتم زمانی که دستشویی میرفتم موقع دفع درد و خون ریزی داشتم .با استفاده از روغن کندور که به وسیله پنبه آغشته داخل مقعد میزاشتم بهتر شدم الان بعد از هشت ماه دوباره اذیت میشم موقع دفع مدفوع درد و سوزش دارم وگاهی هم همراه با رگه های خون احساس میکنم که از قسمت پشت داخل مقعد از طرف قسمت پشتی سوزش و خون ریزی دارم.میشه راهنمایی بفرمایید باید چیکارکنم سوزش و خون ریزی هم به نظرم بریدگیش از قسمت پشتی سوراخ مقعده
۱۴۰۰/۰۳/۰۱

سلام ودرودبه احتمال زیادشما دچارزخم شقاق هستیدواگه مزمن شده باشدبایدعمل یالیزرانجام بدهید جهت اطلاعات بیشترتماس حاصل فرمایید۰۲۱۶۶۹۲۸۷۱۲

۱۴۰۰/۰۲/۲۴
سلام من از ۱۵ سالگی متوسط ماهی ۳ بار خودارضایی میکردم. تا ۱۷ سالگی ترک کردم . میخواستم بدونم آیا مشکل باروری برای من پیش خواهد آمد؟
۱۴۰۰/۰۲/۲۵

سلام نه مشکلی ایجادنخواهدکزد

۱۴۰۰/۰۲/۱۲
سلام خسته نباشید کنار مقعدم گوشت اضافه درامده بعضی موقع درد داره سوزش خارش داره یه موقع خونریزی دارم درمانش چیه ممنون
۱۳۹۹/۱۲/۰۸
ببخشید من اندازه یه زگیل کنار مقعدم هست بعضی مواقع التهاب دارد بعضی مواقع یبوست و مقدار کمی خون در مدفوع
۱۳۹۹/۱۲/۱۷

سلام ودروددوست عزیزبایدمعاینه شوید واحتمالا دچارهموروئیدشدید جهت رفع یبوست وجلوگیری ازخونریزی ملین مصرف کنید

۱۳۹۹/۱۱/۲۸
من زمانی که مدفوع میکنم معقدم زخم میشه گاهی اوقا ت خونریزی هم داره وبیشتر اوقات احساس میکنم معقدم بعد ازمدفوع زمان میبره بسته بشه لطفا راهنمایی میکنید چه کا کنم🙏🙏
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
بواسیر من خیلی بزرگ شده ...میشود با قرص درمان شود یا باید عمل شود؟
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
سلام خسته نباشید. من یکی دوماهی میشه که اسهال داشتم به دکتر مراجعه کردم کولونوسکوپی کرد بعد یک هفته خوب شدم اما بعد از آن هم اسهال دارم هم نمیتونم دستشویی کنم دکتر هم گفت یبوست داری بهم پودر موسیلیوم نوشت اما باز خوب نشدم تورو خدا اگه میشه کمکم کنید
۱۳۹۹/۱۱/۲۰
سلام درمان بواسیر مبلغش حدو دا چند ه ؟
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
سلام خسته نباشید من هیدرانت چرکی دارم هم کشاره ران وباسن میخاستم بدونم با لیزر خوب میشم

نظرات کاربران

ثبت نظر و امتیاز
۱۴۰۲/۰۶/۰۶
سلام من شش روز عمل آپاندیس انجام دادم و از اون روز تا حالا اسهال سیاه رنگ دارم باید چیکار کنم؟؟؟؟؟
۱۴۰۱/۰۸/۱۸
سلام وقت بخیر. من ۲۵ سالمه و سابقه بواسیر و شقاق مقعد داشتم الان شقاقم خوب شده ولی هرسری موقع مدفوع قسمت زیادی از انتهای روده ام میزنه بیرون و به زور برش میگردونم سر جاش. چیکار میتونم بکنم؟
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
سلام.وقتتون بخیر.ببخشید اقای دکتر ۲۵ سالمه و ماه ۶ بارداری.امروز متوجه التهاب و جوش در مقعدم شدم.دقیقا روش هست.تیره .سفت نیست.امروز فشار دادم و یکم خون خارج شد.اگه ممکنه راهنمایی کنید.نگرانم.ممنون.
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
سلام و خسته نباشید حدود ۴ سال پیش توی ناحیه سر چند تا غده چربی زیر پوستی داشتم که به جراح عمومی مراجعه کردم و در اوردم برای ازمایش هم بردم چیز خاصی نبود الان دوباره زیر پوست سرم در اورد یکیش خیلی بزرگ شده اگه روش بخوابم درد میگیره خواستم بپرسم چه راه کاری داره برای اینکه جلوی رشدش رو بگیرم؟ آیا خطر داره؟
۱۴۰۰/۰۳/۱۸

سلام ودرود بطورطبیعی بوجودمیاددربعضی افرادوخطرناک نیست وجهت توقفش راهکاری وجودنداره

۱۴۰۰/۰۲/۲۲
سلام خسته نباشیدخیلی عذرمیخوام من باردارم ماه ششم و دوروزه ک دل پیچه و یبوست دارم مدام هنگام اجابت مزاج ترشحات بی رنگ از مقعدم خارج میشه میخواستم بدونم علتش چیه ایا خطری داره؟
۱۴۰۰/۰۲/۲۷

سلام ودرودبهدمتخصص گوارش مراجعه فرمایید

×
۳۴ / ۱
۳۴ / ۲
۳۴ / ۳
۳۴ / ۴
۳۴ / ۵
۳۴ / ۶
۳۴ / ۷
۳۴ / ۸
۳۴ / ۹
۳۴ / ۱۰
۳۴ / ۱۱
۳۴ / ۱۲
۳۴ / ۱۳
۳۴ / ۱۴
۳۴ / ۱۵
۳۴ / ۱۶
۳۴ / ۱۷
۳۴ / ۱۸
۳۴ / ۱۹
۳۴ / ۲۰
۳۴ / ۲۱
۳۴ / ۲۲
۳۴ / ۲۳
۳۴ / ۲۴
۳۴ / ۲۵
۳۴ / ۲۶
۳۴ / ۲۷
۳۴ / ۲۸
۳۴ / ۲۹
۳۴ / ۳۰
۳۴ / ۳۱
۳۴ / ۳۲
۳۴ / ۳۳
۳۴ / ۳۴
×