۱ رأی
شرح خدمات

جراحی های پلاستیک و زیبایی و
ترمیم جراحی های ناموفق
صورت و بدن
جراحی پلک
لیفت پیشانی، شقیقه و ابرو
لیفت صورت و گردن
ساکشن غبغب و چربی اضافه صورت
زاویه سازی صورت و فک با تزریق فیلر و همچنین تزریق چربی به صورت
ترمیم بینی های جراحی شده یا جراحی ثانویه بینی
ترمیم صورت و بدن آسیب دیده و تصادفی
ترمیم و جراحی پلاستیک ناهنجاریهای مادرزادی صورت و بدن
جراحی پلاستیک لب شکری کودکان
لیپوساکشن و لیپوماتیک بدن
ابدومینوپلاستی
ماموپلاستی
ژینکوپلاستی
لیفت سینه و پروتز سینه
پیوند اجزای قطع شده بدن
ترمیم بینی های جراحی شده
ترمیم آسیب های صورت و بدن
ترمیم و جراحی پلاستیک ناهنجاریهای مادرزادی صورت و بدن

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...
متخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و ترمیم، دکتر مجید لاهوتی
جراحی پلک لیفت پیشانی لیفت شقیقه لیفت ابرو لیفت صورت لیفت گردن ساکشن غبغب زاویه سازی صورت زاویه سازی فک تزریق فیلر تزریق چربی به صورت جراحی بینی با بی حسی جراحی بینی بدون بیهوشی جراح سینوس تیپ پلاستی بلفاروپلاستی جراحی پلک لیفت صورت لیفت صورت با نخ لیفت صورت بدون جراحی اتوپلاستی جراحی گوش لیفت ابرو اندوسکوپیک لیپوماتیک لیپولیز پروتز سینه لیفت شقیقه لیفت سانترال لبف بوکال فت ساکشن غبغب اندولیفت کاشت ابرو جراح پیکرتراشی جراحی زیبایی شکم دکتر اسلیو معده جراحی چاقی با لاپاراسکوپی عمل لاپاراسکوپی معده جراحی چاقی شکم لاغری موضعی با دستگاه جراح لیفت سینه ماموپلاستی بهترین جراح ژنیکوماستی لیپوساکشن ران لیپوساکشن بازو ها بهترین جراح سوختگی تزریق ژل و بوتاکس تزریق فیلر خط خنده کلینیک زیبایی اندولیفت در تهران کاشت ابرو در تهران کاشت ابرو در شمال تهران کاشت ابرو در مرکز تهران کاشت ابرو در نیاوران کاشت ابرو در ونک کاشت ابرو در جردن کاشت ابرو در تهران جراح پیکرتراشی در تهران جراح پیکرتراشی در شمال تهران جراح پیکرتراشی در مرکز تهران جراح پیکرتراشی در شریعتی جراح پیکرتراشی در تهران جراحی زیبایی شکم در تهران جراحی زیبایی شکم در شمال تهران جراحی زیبایی شکم در مرکز تهران جراحی زیبایی شکم در نیاوران جراحی زیبایی شکم در ونک جراحی زیبایی شکم در جردن جراحی زیبایی شکم در میرداماد جراحی زیبایی شکم در تهران دکتر اسلیو معده در تهران دکتر اسلیو معده در شمال تهران دکتر اسلیو معده در تهران جراحی چاقی با لاپاراسکوپی در تهران جراحی چاقی با لاپاراسکوپی در تهران عمل لاپاراسکوپی معده در تهران عمل لاپاراسکوپی معده در شمال تهران عمل لاپاراسکوپی معده در شریعتی عمل لاپاراسکوپی معده در تهران جراحی چاقی شکم در تهران جراحی چاقی شکم در شمال تهران جراحی چاقی شکم در تهران لاغری موضعی با دستگاه در تهران جراح لیفت سینه در مرکز تهران جراح لیفت سینه در نیاوران جراح لیفت سینه در ونک جراح لیفت سینه در جردن جراح لیفت سینه در تهران ماموپلاستی در تهران ماموپلاستی در تهران بهترین جراح ژنیکوماستی در تهران بهترین جراح ژنیکوماستی در تهران لیپوساکشن ران در تهران لیپوساکشن ران در شمال تهران لیپوساکشن ران در مرکز تهران لیپوساکشن ران در پاسداران لیپوساکشن بازو ها در پاسداران لیپوساکشن بازو ها در دولت لیپوساکشن بازو ها در شمال تهران لیپوساکشن بازو ها در شریعتی لیپوساکشن بازو ها در تهران بهترین جراح سوختگی در تهران بهترین جراح سوختگی در شمال تهران بهترین جراح سوختگی در مرکز تهران بهترین جراح سوختگی در تهران تزریق ژل و بوتاکس در تهران تزریق ژل و بوتاکس در شمال تهران تزریق فیلر خط خنده در تهران تزریق فیلر خط خنده در شمال تهران تزریق فیلر خط خنده در تهران کلینیک زیبایی در تهران کلینیک زیبایی در تهران
ویدیو
خواندنی‌های مرتبط
بهترین متخصص لیفت شقیقه در تهران

بهترین متخصص لیفت شقیقه در تهران

اگر قبل از انجام جراحی پلاستیک صورت بهترین متخصص لیفت شقیقه در تهران را بشناسید، نارضایتی شما از این عمل زیبایی تقریبا به صفر می‌رسد.
ادامه
هزینه عمل افتادگی پلک یا بلفاروپلاستی چقدر است؟

هزینه عمل افتادگی پلک یا بلفاروپلاستی چقدر است؟

عمل افتادگی پلک یا بلفاروپلاستی نوعی جراحی زیبایی است که به کمک آن می‌توانید ماهیچه و بعضی اوقات چربی شل و اضافه را از پلک‌های خود بردارید. این مقاله را بخوانید تا با هزینه عمل افتادگی پلک یا بلفاروپلاستی آشنا شوید.
ادامه
ترمیم بینی جراحی شده؛ خطرات و مراقبت ها

ترمیم بینی جراحی شده؛ خطرات و مراقبت ها

بینی ساختار پیچیده‌ای است که موقعیت مشخصی در وسط صورت دارد. در واقع، اکثر جراحان پلاستیک با هم موافق هستند که جراحی زیبایی بینی به دلایل بسیاری، یکی از چالش برانگیزترین عمل‌های زیبایی محسوب می‌شود. شما می‌توانید این مقاله را برای کسب اطلاعات در مورد ترمیم بینی جراحی شده بخوانید.
ادامه
لیفت صورت (جراحی) و روش انجام آن!

لیفت صورت (جراحی) و روش انجام آن!

لیفت صورت (جراحی) یک عمل زیبایی است که برای بلند کردن و عقب کشیدن پوست شما انجام می‌شود تا آن را سفت‌تر و صاف‌تر از حد معمول نشان دهد. این روش برای کاهش شل شدن یا افتادگی پوست گردن و اطراف آن طراحی شده است.
ادامه
عمل جراحی بینی گوشتی

عمل جراحی بینی گوشتی

برخی از افراد دارای بینی‌های گوشتی با قسمت بزرگی از غضروف هستند و می‌خواهند جراحی بینی انجام دهند. در این مقاله با جراحی بینی گوشتی، عمل بینی گوشتی با لیزر آشنا می‌شوید.
ادامه
روش های تخلیه چربی های بدن

روش های تخلیه چربی های بدن

در این ویدئو به این سوال پاسخ داده می‌شود که تخلیه چربی های بدن به چه روشهایی انجام میشود؟
ادامه
انواع ابدومینوپلاستی

انواع ابدومینوپلاستی

در این ویدئو به این سوال پاسخ داده می‌شود که ابدومینوپلاستی چه انواعی دارد؟
ادامه
بازسازی سینه پس از ماستکتومی (برداشتن سینه)

بازسازی سینه پس از ماستکتومی (برداشتن سینه)

در این ویدئو به این سوال پاسخ داده می‌شود که بازسازی سینه پس از ماستکتومی (برداشتن سینه)به چه شکل انجام میشود؟
ادامه
ترمیم صورت آسیب دیده

ترمیم صورت آسیب دیده

در این ویدئو به این سوال پاسخ داده می‌شود که ترمیم صورت آسیب دیده به چه صورت است؟
ادامه
پروتز سینه برای چه کسانی مناسب است؟

پروتز سینه برای چه کسانی مناسب است؟

در این ویدئو به این سوال پاسخ داده می‌شود که پروتز سینه برای چه کسانی مناسب است؟
ادامه
 هزینه لیفت سینه در سال ۱۴۰۳ / ۱۴۰۲ چقدر است؟

هزینه لیفت سینه در سال ۱۴۰۳ / ۱۴۰۲ چقدر است؟

لیفت سینه نوعی جراحی است که به کمک آن می‌توانید افتادگی پستان‌هایتان را برطرف کنید و آن‌ها را بالا ببرید. اگر قصد انجام این جراحی را دارید، این مقاله را بخوانید تا از قیمت جراحی لیفت سینه مطلع شوید.
ادامه

لطفاً در صورت مشاهده اشکال در آگهی گزارش دهید.

‍‍‍‍ارسال گزارش

۱۴۰۲/۱۲/۱۹
آقای دکتر.... جراحی زیبایی صورت بطور کامل بازیر چانه که پوست کشیده بشه چقدر هزینه دارد و باچه بیمه‌ای در بیمارستان طرف قرارداد بستری داری....وچند روز در بیمارستان بستری دارد....وتا کنون هجده بار تحت عملهای جراحی دیگه قرار گرفته ام بعلت مجروحت جنگی ... ممنون میشم که دقیق و بطور واضح جواب دهی....درپناه حق
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
آقای دکتر سلام وشب بخیر... جراحی تعریق انجام میدهی...چه در فصل سرما و چه در فصل گرما زیر بغل چک چک عرق میریزه موجب آزار میشه...یک بار توسط دکتر محمد راسخی انجام دادم با لیزر در بیمارستان ولیعصر ناجا....که عرق کف دست و پاها خوب شده.. ولی متاسفانه عرق زیر بغل برگشت خورده... شما این عمل مسدود شدن تعریق زیر بغل و پشت و شکم انجام میدهی ممنون وسپاس فراوان
۱۴۰۲/۰۴/۲۷
لیفت صورت چقدر میشود
۱۴۰۲/۰۲/۳۰
سلام وقتتون بخیر میخواستم هزینه لیفت صورت و جراحی پلک بالا رو بدونم ممنونم
۱۴۰۱/۰۸/۰۷
هزینه جراحی پلک بالا وپایین چقد هست؟ سپاس از پاسخ شما
۱۴۰۱/۰۶/۲۹
من صورتم کک ومک داره میخوام صورتی صاف و بدون منافذ داشته باشم پوست پرتغالی دارم هزینش چقدر میشه؟ در ضمن لیفت ابرو هم میخوام هزینه اونم لطف کنیین؟
۱۴۰۱/۰۶/۲۶
سلام من صورتم کک مک داره ارثی هر دکتری رفتم از بین نرفته مخوام جراحی پلاستیک کنم هزینش چقدر میشه

نظرات کاربران

ثبت نظر و امتیاز
۱۴۰۱/۰۵/۱۱
هزینه ترمیمی عمل بینی چقدره؟
×
۲۷ / ۱
۲۷ / ۲
۲۷ / ۳
۲۷ / ۴
۲۷ / ۵
۲۷ / ۶
۲۷ / ۷
۲۷ / ۸
۲۷ / ۹
۲۷ / ۱۰
۲۷ / ۱۱
۲۷ / ۱۲
۲۷ / ۱۳
۲۷ / ۱۴
۲۷ / ۱۵
۲۷ / ۱۶
۲۷ / ۱۷
۲۷ / ۱۸
۲۷ / ۱۹
۲۷ / ۲۰
۲۷ / ۲۱
۲۷ / ۲۲
۲۷ / ۲۳
۲۷ / ۲۴
۲۷ / ۲۵
۲۷ / ۲۶
۲۷ / ۲۷
×