۹ رأی
شرح خدمات
مرکز قلب جنین و کودک امید استان تهران، تهران
⚪️مركز تخصصی قلب جنين و كودک

🔵اين مركز اولين مركز تخصصی قلب جنين و كودک در ايران است كه علاوه بر يک دستگاه اكوكارديوگرافى Philips، به دستگاه پيشرفته اكوى چهاربعدی vivid E۹۵ مجهز می باشد و تنها مركز اكوى جنين و كودک در ايران می باشد كه امكان انجام اكوى سه و چهار بعدى را داراست.

🔴پزشکان فوق تخصص قلب كودكان مرکز قلب جنین و کودک امید:

🔵دکتر احمد وصال
دارای بورد فوق تخصصی
دارای فلوشيپ اينترونشن قلب كودكان و بيماريهای مادرزادی قلب
مشاور و سهامدار مرکز

🔵دكتر محمدرضا خليليان
فوق تخصص قلب كودكان
دارای بورد فوق تخصصی
اينترونشنال کاردیولوژیست
مشاور و سهامدار مرکز

🔵دکتر حسن زمانی
فوق تخصص قلب كودكان
دارای بورد فوق تخصص
اينترونشنال کاردیولوژیست

🔴دستگاه اکو قلب چهار بعدی
برای انجام اكوى جنينى دقيق، علاوه بر نياز به داشتن دانش و تجربه كافى در زمينه بيماريهاى قلبى مادرزادى و مهارت در انجام اكوكارديوگرافى و بويژه حوصله و صرف وقت كافى در انجام اكو، نياز به داشتن دستگاه اكوكارديوگرافى دقيقى است كه پزشك را در تشخيص دقيق بيماريهاى مادرزادى قلب يارى رساند.

اكوى قلب جنين در مركز اميد توسط يكى از بهترین فوق تخصصان قلب کودک با تجربه در اين زمينه در محيطى آرام انجام و در صورت هرگونه شک به بيمارى مادرزادى قلبى، فيلم ها توسط یک فوق تخصص قلب كودک ديگر بازبينى می گردد. بدين ترتيب احتمال دقت تشخيص به حداكثر می رسد.

در زمان انجام اكوكارديوگرافى جنينى، پدر و ساير همراهان نيز در صورت تمايل می توانند در اتاق حضور داشته باشند تا از استرس مادر كاسته شود.

همزمان با انجام اكو توضيحات كامل در مورد سيستم قلبى عروقى در دوره جنينى و چگونگى تشكيل و رشد و تكامل قلب وديگر نكات سودمند برای مادر با زبانى ساده توضيح داده می شود و به سوالاتى كه مادر و پدر در مورد بيماريهاى قلبى دارند پاسخ داده می شود.

پس از اتمام اكو علاوه بر گزارش اكو ، سى دى فيلم اكوى جنينى نيز به والدين تحويل داده می شود تا علاوه برامكان بازبينى آن توسط ساير همكاران يادگارى از دوران جنينى كودک خود داشته باشند.


🔴بیمه های طرف قرارداد:
بانک کشاورزی
بانک صادرات ایران
بانک ملت
بانک سپه
×
۸ / ۱
۸ / ۲
۸ / ۳
۸ / ۴
۸ / ۵
۸ / ۶
۸ / ۷
۸ / ۸
×
تناسب قیمت و خدمات
(۰)
نحوه برخورد
(۰)
سرعت پاسخ دهی
(۰)
کیفیت خدمات
(۹)