۰ رأی
شرح خدمات
سمعک ساعی
درباره سمعک ساعی
“کمک به افراد برای شنیدن دوباره و ایجاد تغییر در زندگی‌شان موهبتی بزرگ و مایه افتخار ماست و حرفه‌ای است که ما با علاقه فراوان و احساس مسئولیت آن را انجام می‌دهیم”

سمعک ساعی در سال ۱۳۸۴ با راه‌اندازی کلینیک شنوایی‌شناسی و تجویز سمعک آغاز به کار کرد. هدف از تاسیس کلینیک شنوایی‌شناسی در ابتدا انجام تمامی آزمون‌های تخصصی در زمینه سیستم‌های شنوایی و تعادل و همچنین تجویز انواع سمعک بود. اما بعد از چند سال تصمیم گرفته شد که این کلینیک به صورت تخصصی فقط در زمینه تجویز و تنظیم انواع سمعک‌های پیشرفته فعالیت خود را ادامه دهد. با توجه به این تصمیم، سمعک ساعی سال‌هاست که بصورت تخصصی فقط در زمینه سمعک فعالیت می‌کند، تا به‌طور کامل نیازهای متفاوت مراجعه‌کنندگان به این مرکز را بر آورده سازد.

در سمعک ساعی کارشناسان ما معتقدند که کم شنوایی پیچیده است و در افراد مختلف ممکن است به صورت‌های متفاوتی بروز کند. کم شنوایی هر فردی با توجه به نوع و میزان کم شنوایی و این‌که کدام قسمت از سیستم شنوایی آسیب‌دیده، ممکن است با فرد دیگری کاملا متفاوت باشد. به عبارت دیگر، «کم شنوایی» مثل «اثر انگشت» منحصربه‌فرد است و هر فردی راه‌حل ویژه‌ای دارد
×
×
تناسب قیمت و خدمات
(۰)
نحوه برخورد
(۰)
سرعت پاسخ دهی
(۰)
کیفیت خدمات
(۰)