۰ رأی
شرح خدمات
کلینیک شنوایی سمعک قلهک
کلینیک سمعک قلهک از سال ۱۳۷۱ شروع به فعالیت کرده است
و تا به امروز توانسته به افرادی زیادی در خصوص سلامت شنوایی کمک نماید. این کلینیک با مدیریت خانم دکتر آرزو بیگدلی به ارائه ی خدماتی همچون فروش انواع سمعک در برند های مطرح و روز دنیا، فروش لوازم جانبی مرتبط با سمعک و انواع تست های شنوایی مشغول است.

کلینیک شنوایی سمعک قلهک بهترین ارائه دهنده انواع سمعک

کلینیک شنوایی سمعک قلهک با سابقه ی ۳۰ ساله ارائه دهنده ی انواع سمعک ها در برند های روز و مطرح دنیا برای رفع مشکل شنوایی شما می باشد. ما در این کلینیک تا به امروز توانسته ایم به افرادی زیادی در خصوص سلامت شنوایی کمک نماییم. این تیم مجرب روابط واقعی با بیماران خود ایجاد می کند - و مراقبت های آنها را بر اساس نیازهای فردی آنها هدایت می کند.
ویژگی های کلینک شنوایی قلهک
ما معتقدیم:
۱. ارائه مراقبت واقعی
ما بیماران خود را با کمک، مهربانی و دلسوز بودن همیشه و از هر جهت در اولویت قرار می دهیم.
۲. کار با صداقت
ما قلب و روح خود را در هر کاری که انجام می دهیم می گذاریم- مهربان، صادق و با بالاترین کیفیت خدمات و محصولات حرفه ای به بیماران خود ارائه می دهیم. ما می دانیم که احترام و اعتماد هسته اصلی هر رابطه ای است، هم با همکاران و هم با بیماران. این رویکرد به کار از رشد شخصی مستمر پشتیبانی می کند که به نفع همه کسانی است که با آنها تعامل داریم.

۳. فرهنگ مثبت اندیشی

از فضای کاری ما گرفته تا نحوه برخورد ما با یکدیگر و بیماران، نحوه کار ما اهمیت دارد. ما تلاش می کنیم که شاد و حامی باشیم و حس همکاری و حمایت را در خود پرورش دهیم.

شنوایی شناسان ما دکترای شنوایی شناسی (Au.D.) هستند یا در حال اتمام دوره رزیدنتی خود در شنوایی شناسی هستند. پزشکان شنوایی شناسی تشخیص عمیق آسیب شناسی شنوایی را ارائه می دهند، توصیه هایی را ارائه می دهند و درمان غیر جراحی (معمولاً نصب سمعک، مدیریت وزوز گوش و مشاوره کاهش شنوایی) یا ارجاعات پزشکی مناسب را ارائه می دهند. پزشکان ما متعهد به بروز رسانی دانش خود هستند تا از پیشرفت های فناورانه به سرعت در حال تحول در سمعک ها و تحقیقات در زمینه شنوایی شناسی مطلع شوند. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم به زندگی خود بازگردید.
وبسایت کلینیک : https://samakeshenavae.com
×
×
تناسب قیمت و خدمات
(۰)
نحوه برخورد
(۰)
سرعت پاسخ دهی
(۰)
کیفیت خدمات
(۰)