۰ رأی
شرح خدمات
دکتر پیمان برومند
ایشان پس از اتمام دوره‌ی دکتری حرفه‌ای پزشکی عمومی، تخصص گوش و حلق و بینی را از دانشگاه تهران اخذ کرد. پس از آن برای ارتقای دانش پزشکی خود اقدام به شرکت در دوره‌های مختلف بین المللی و کسب مهارت در کشورهای انگلستان، کره جنوبی، امارات، افریقای جنوبی و … نمود و با دانشی مضاعف راه طبابت را پیش گرفت.
ایشان قریب به ۱۵ سال است كه به عنوان پزشک در مناطق مختلف ایران مشغول فعالیت می‌باشد. او در طول سال‌های خدمت خود، تجربیات بسیاری در مورد بیماران به‌دست آورده و هم اکنون بیش از ۴ هزار عمل جراحی زیبایی و درمانی را انجام داده است که موید تجربه کافی و اعتماد بیماران ایشان است.
دکتر برومند از جراحان نام‌آشنا در عرصه جراحی پلاستیك بینی و صورت می‌باشد. اشتیاق به علم پزشکی و ذوق هنری او، قرار گرفتن در کنار اساتید برجسته و شناخته‌شده و همچنین مطالعات و جراحی های متعدد سبب شده است ایشان به عنوان جراحی صاحب سبک و نظر در این رشته شناخته شود.
تلاش برای محقق شدن خواسته مراجعه کنندگان و نزدیک بودن درخواست قبل عمل با نتیجه ی پس از عمل و همچنین به حداقل رسيدن عوارض جراحی موجب رضایتمندی و خشنودی بیماران شده است. معاینات دوره ای رایگان بعد از عمل نیز رضایت مراجعین را مضاعف نموده است.
×
×
تناسب قیمت و خدمات
(۰)
نحوه برخورد
(۰)
سرعت پاسخ دهی
(۰)
کیفیت خدمات
(۰)