۷۲ رأی
شرح خدمات
پروفسور فریبا الماسی، جراح و متخصص زنان و زایمان
🔴استاد دانشگاه علوم پزشکی ایران
●جراح و متخصص بیماریهای زنان,زایمان و نازایی
●فلوشیپ جراحی لاپاروسکوپی و کولپوسکوپی
●ایشان در سال ۱۳۵۸هجری شمسی از دبیرستان هدف تهران در رشته ی علوم تجربی فارغ التحصیل شدند و در همان سال در کنکور سراسری در رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران پذیرفته شدند. در ۱۳۶۷ موفق به اخذ دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران شدند و در همان سال در امتحان دستیاری جراحی زنان و مامایی در دانشگاه علوم پزشکی تهران پذیرفته شدند و دوره ی رزیدنتی جراحی زنان و مامایی را در بیمارستان شریعتی تهران گذراندند و در سال ۱۳۷۱ موفق به اخذ مدرک بورد دکتری تخصصی در رشته ی زنان و مامایی شدند و رتبه ی اول را در بیمارستان دکتر شریعتی و رتبه ی چهارم را در ایران کسب کردند. از سال ۱۳۷۱ تاکنون به عنوان عضو هیئت علمی در دانشگاه های علوم پزشکی قزوین، کرمانشاه، تهران و ایران فعالیت دارند. در سال میلادی ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۰(۱۳۷۸ هجری شمسی) دوره ی فلوشیپ جراحی لاپاروسکوپیک و آندوسکوپی زنان را در دانشگاه رنه-دکارت پاریس در بیمارستان Cochin نزد پروفسور Doubuison طی کردند و با اخذ رتبه ی اول از این دانشگاه فارغ التحصیل شدند . او در سال ۱۳۸۲ به عنوان استاد نمونه گروه زنان و مامایی برگزیده شد.
او در حال حاضر عضو انجمن متخصصین زنان و مامایی ایران و انجمن جراحان کم تهاجمی ایران و استاد تمام در رشته زنان و مامایی در دانشگاه علوم پزشکی ایران است. و در امر تعلیم و تربیت دانشجویان دکتری پزشکی و رزیدنت های زنان و مامایی و فلوشیپ های جراحی لاپاروسکوپیک فعالیت دارد.
●نتایج تحقیقات و تجربیات ایشان در چهار کتاب و بیش از ۵۲ مقاله علمی در مجلات معتبر داخلی و خارجی و سمینارهای داخلی و بین المللی به چاپ رسانیده است. او داور انتخاب مقالات در چند مجله علمی داخلی و خارجی است. او عضو مرکز تحقیقات جراحی های کم تهاجمی و عضو هیئت موسس مرکز تحقیقات درد و مرکز تحقیقات چاقی دانشگاه علوم پزشکی ایران است. با شرکت و سخنرانی در بیش از ۱۱۰ کنفرانس علمی داخلی و خارجی و بین المللی همچنان در امر آموزش و پژوهش فعالیت دارد

×
۴ / ۱
۴ / ۲
۴ / ۳
۴ / ۴
×
تناسب قیمت و خدمات
(۰)
نحوه برخورد
(۰)
سرعت پاسخ دهی
(۰)
کیفیت خدمات
(۷۲)