۰ رأی
شرح خدمات
بيمارستان كودكان تهران
بيمارستان كودكان تهران تقريبا از سال ۱۳۴۶ توسط جمعي از پزشكان از جمله شاگردان دكتر محمد قريب بنيان نهاده شده است. اين بيمارستان داراي ۵۰ تخت مصوب مي باشد. بيمارستان كودكان تهران بعنوان تنها بيمارستان خصوصي تك تخصصي كودكان و نوزادان در سطح شهر تهران مطرح می باشد و دارای بخش تخصصی سونوگرافی شبانه روزی و سونوگرافی nt نیز هست.
بيمارستان كودكان تهران از بدو تاسيس تاكنون با بهره گيري از دانش و مهارت پزشكان ، پرستاران و كاركنان مجرب، بعنوان يكي از مراكز خوشنام در ارائه خدمات درماني تخصصي كودكان در شهر تهران شناخته مي شود.
این بیمارستان در زميني به مساحت ۶۱۸ متر مربع و ۱۲۰۰ متر مربع زيربنا در ۷ طبقه در منطقه ۶ شهري تهران به آدرس خيابان طالقاني بعد از تقاطع وليعصر قرار گرفته است.اين منطقه داراي بافت تجاري ، اداري و مسكوني مي باشد و تراكم جمعيت زيادي در اين منطقه رفت و آمد دارند.
بنابراين با توجه به قرار داشتن بيمارستان در چنين منطقه راهبردي و با توجه به نيازهاي روزافزون به خدمات درماني علي الخصوص در كودكان بعنوان گروه آسيب پذير اجتماع ،مسئولين ، پزشكان و كاركنان بيمارستان همواره در تلاش هستند تا ضمن ارائه خدمات با كيفيت ، در ارتقاء سطح رضايت بيماران گام ارزنده اي برداشته باشند.
×
×
تناسب قیمت و خدمات
(۰)
نحوه برخورد
(۰)
سرعت پاسخ دهی
(۰)
کیفیت خدمات
(۰)