۰ رأی
شرح خدمات
مرکز شنوایی سنجی محیا توان
مرکز محیا توان با بیش از پانزده سال سابقه ارائه خدمات ارزیابی شنوایی ، تجویز سمعک و توان بخشی از معدود مراکز پیشرو در این زمینه ها می باشد .
گفتار درمانی و تربیت شنوایی می باشد که در بخش گفتار درمانی ، برای کلیه­ی اختلالات گفتاری و زبانی با هر منشاء نظیر کم شنوایی ، کم توانی ذهنی ، اتیسم و . . . اقدامات درمانی مناسب توسط گفتار درمانگران مجرب صورت می پذیرد .
کلیه اقدامات توان بخش در این مرکز با انجام ارزیابی های دقیق اولیه جهت تعیین سطح مهارتهای گفتاری ، زبانی و شنیداری انجام می پذیرد .
سپس طرح درمان براساس ارزیابی های اولیه با توجه به توانایی فردی ، سن و . . . طراحی می شود در مدت درمان ارزیابی های دوره ای تعیین روند پیشرفت فرد انجام می گیرد . کارشناسان این مرکز به تمامی روش های موجود توان بخشی احاطه داشته و براساس نیاز سن و تمایل خانواده روش مناسب جهت درمان انتخاب می گردد.
در بخش تربیت شنوایی نیز براساس نیاز و سن کودک روش مناسب نظیر روشهای شفاهی ، شنیداری و . . . انتخاب و اجرا می گردد . تمامی مراحل فوق الذکر نظیر ارزیابی اولیه ، ارزیابی های دوره ای و . . در این بخش نیز برای مراجعه کننده اجرا می گردد . مفتخریم که توان بخش این مرکز در این مدت ده ها کودک کم شنوا و کودکانی با مشکلات دیگر را راهی مدارس عادی نموده تا این کودکان با توانایی هایی که به لطف خدا و با تلاش کارشناسان مرکز بدست آورده اند در کنار دیگر کودکان به تحصیل ادامه دهند .
مشاوره

×
×
تناسب قیمت و خدمات
(۰)
نحوه برخورد
(۰)
سرعت پاسخ دهی
(۰)
کیفیت خدمات
(۰)