۰ رأی
شرح خدمات
 کلینیک شنوایی سنجی پژواک
مرکز توانبخشی شنوایی، گفتار و زبان پژواک به عنوان یک مرکز خانواده و کودک کم شنوا از بهمن ماه ۱۳۸۸ با مجوز رسمی از سازمان بهزیستی استان تهران شروع به کار کرد.

از سال ۸۸ تاکنون این مرکز با پذیرش کودکان کم شنوا از طرف سازمان ها و نهاد های مختلف مانند سازمان بهزیستی، گروه های آموزشی دانشگاهی، بیمارستان های کودکان و همچنین به طور ویژه از مراکز کاشت حلزون و سایر کلینیک های توانبخشی و شنوایی نقش مهمی را در توانبخشی کودکان کم شنوا ایفا کرده است.

همچنین در راستای همکاری فعال مرکز با طرح ملی غربالگری شنوایی کشور و همچنین تلاش برای افزایش آگاهی تیم های پزشکی و توانبخشی این مرکز توانست گام مهمی را در زمینه مداخله زودهنگام نوزادان کم شنوا بردارد.

مرکز پژواک توانست در چند سال فعالیت خود، بخش قابل توجهی از فعالیت ها و همکاری های خود را به مراکز کاشت حلزون کشور اختصاص دهد و متخصصین این مرکز در تیم کاشت حلزون بیمارستان لقمان حکیم فعالیت دارند. کودکان کم شنوا با کاشت حلزون از بیمارستان های مختلف کشور در این مرکز پذیرش و تحت دریافت خدمات توانبخشی قرار می گیرند. در همین راستا از سال ۱۳۹۴ مرکز پژواک به عنوان بخش توانبخشی کاشت حلزون بیمارستان لقمان حکیم انتخاب گردید.
×
×
تناسب قیمت و خدمات
(۰)
نحوه برخورد
(۰)
سرعت پاسخ دهی
(۰)
کیفیت خدمات
(۰)